Åben hus 

2022-08-27

Alle forældre, kommende forældre, bedsteforældre og børn inviteres til åben hus hos Mallevejens Bondegaards Pasningsordning lørdag den 27 august 2022 kl 13:00 - 17:00.  

Her er der mulighed for at komme og se pasningsordningen og få et indblik i de pædagogiske aktiviter, som er en del af børnenes hverdag herude hos mig. Der vil derfor være mulighed for at se og opleve nogle af de aktiviteter, som er en vigtig prioritering og en del af mit værdisæt for min pasningsordning. 

Der vil være aktiviteter for såvel de voksne som børnene, hvor leg og læring er nøgleord. Det bliver en dag fyldt med hygge, leg og dejligt selvskab børn og voksne imellem. Desuden vil der være lidt godt til ganen og både varmt og koldt at drikke. 

Jeg glæder mig til at vise min private pasningsordning frem for nye forældre og børn. Hilsen Anja - pædagog og ejer af Mallevejens Private Pasningsordning

Lad mig vide at du deltager i mit åben hus, ved at trykke deltager på linket her; https://www.facebook.com/events/368771288572809?acontext=%7B%22event_action_history%22%3A[]%7D